دلفین ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دلفین ها
نوشته شده در شنبه 11 شهريور 1391
بازدید : 467
نویسنده : علیرضا آزادی


 روزی تعداد 10 دلفین را با تعداد 100 کوسه در داخل استخر بزرگی ریختند . چند روز بعد به آنها سر زدند تا ببینند در داخل آن چه اتفاقی آفتاده است .

حتما کوسه ها دلفین ها را خورده اند. با کمال تعجب دیدند که تمامی کوسه ها مرده اند در حالی که دلفین ها باهم بازی میکنند . با مشاهده صحنه های فیلم جریان استخر را متوجه شدند.

در اپتدا کوسه ها که دیده بودند غذا برای همه آنها کافی نیست به همدیگر حمله کرده بودند تا رقبا را از میان بردارند و سپس باقی مانده کوسه ها به دلفین ها حمله کرده بودند . در ذهن کوسه ها این جمله حک شده که من خوبم تو بدی . دلفین ها برعکس معتقدند که من خوبم تو نیز خوبی با حمله کوسه ها به دلفین ها آن ها فکر کرده بودند که در حال بازی با کوسه ها هستند و با زدن باله های خود به کمر کوسه ها کوسه های حمله ور کشته شده بودند .

وقتی فکر میکنم میبینم من نیز در فکر خود نقشه هایی دارم که به من میگویند چگونه زندگی کنم با این فکر که :

من خوبم تو هم خوبی




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: داستان زیبا , داستان کوتاه , داستان خواندنی , داستان کوتاه خواندنی , داستان , ماجرای جالب , داستان جالب , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: